Oskarshamn

Ja men visst kändes det bra att åka från ett grådisigt Kalmar och stiga av gula bussen i ett strålande Oskarshamn. Tänkte till och med fixa bildbevis på kalaset, om det nu inte var så att jag inte gör som alla andra. Alltså har en iphone eller någon slags nyare mobil jag förstår mig på. Nej jag kände att det här med att köpa mobil på Netto var en snilleblixt utan dess like, jag menar vem läser egentligen instruktionsboken ändå? Så kameran fungerar ju men hur detta ska transporteras in i datorn är tydligen en annan femma.

Men då tänkte jag bjussa på en bild av någon som troligtvis inte använt sig av samma kamera som mig, jag ser allvarligt talat inte att det ens är samma stad. Men jag litar på denna blogg som dessutom verkar digga det som busschaffisen benämnde som metropol. Varsågoda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0