Oj vilken hejdundrandens påsk!

Det gick så vilt till så inte ens kameran hann me! Inte konstigt med så skönt häng på söder, läganhetsfirande me Nattis, påskmys me finaste familjen i viby, cruisande i stan me hoffmaestro på högsta volym, klänningsorgasmer inne på beyond retro, ännu mer rosè i solen, glass som smälter och en hund som smälter mitt hjärta lite varje gång...

Det jag hann fota var euhm maten...





Ja jag tjuvstartade lite hemma på balkongen i Kalmar när jag och Anna slog våra matlagningskunskaper?! ihop.




                                                                   

Behöver jag tillägga att syrran fick de gastronomiska talangerna?


                                                                                           

Och så lite hederligt påskbord...

 




                                  

 

            

Men den här pinglan var sötast av allt! Ja just det, hon kapade av mig halva håret också men de har jag ju självklart ingen bild på heller.


Tur att jag inte driver någon slags matblogg för de här var väl inte särskilt roligt? Nej nu åker bannemig kameran fram!
                                                                

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0